حرف دل

حرف های از گوشه کنار برای شما
سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

میز قمار

 

بچین میز قمارت را دل از من روی ماه ازتو

بیا بردار بازی کن سفید از من سیاه ازتو

 

همیشه آخر بازی کسی که سوخت من بودم

همیشه باخت بامن بوده گاه از عشق گاه ازتو

 

تو رُخ میتابی و من قلعه ات را آرزومندم

خر است این اسب اگر یک لحظه بردارد نگاه ازتو

 

تمام خانه ها را بر سرم آوار کردی و

کسی جرأت ندارد تا بگیرد اشتباه از تو

 

قشنگم ، فیل ما مست است و گاهی کجروی دارد

نگیری خرده بر مستان اگر بستند راه از تو

 

مطیع رإی خوبانم . چه بگذاری چه برداری

کماکان برنمی گردد سر ما بی کلاه از تو

 

در این بن بست حیرانی کجا میرانی ام ؟ دیگر

چه دارم رو کنم زیبای کافر کیش،آه از تو


نوشته شده توسط افشین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

حرف دل

حرف های از گوشه کنار برای شما

آخرین مطالب

میز قمار

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۳ ق.ظ

 

بچین میز قمارت را دل از من روی ماه ازتو

بیا بردار بازی کن سفید از من سیاه ازتو

 

همیشه آخر بازی کسی که سوخت من بودم

همیشه باخت بامن بوده گاه از عشق گاه ازتو

 

تو رُخ میتابی و من قلعه ات را آرزومندم

خر است این اسب اگر یک لحظه بردارد نگاه ازتو

 

تمام خانه ها را بر سرم آوار کردی و

کسی جرأت ندارد تا بگیرد اشتباه از تو

 

قشنگم ، فیل ما مست است و گاهی کجروی دارد

نگیری خرده بر مستان اگر بستند راه از تو

 

مطیع رإی خوبانم . چه بگذاری چه برداری

کماکان برنمی گردد سر ما بی کلاه از تو

 

در این بن بست حیرانی کجا میرانی ام ؟ دیگر

چه دارم رو کنم زیبای کافر کیش،آه از تو
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
افشین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی